Klachtenprocedure
Heeft u een klacht of bent u niet tevreden over de kwaliteit, beleid of andere punten van onze Kinderopvang De Bloesem dan zijn er verschillende manieren om dit te melden.
U het beste als eerst uw vraag en/of klacht met de manager van De Bloesem bespreken. Zij hoopt deze in alle tevredenheid op te lossen. Haar gegevens om een afspraak te maken zijn, e-mail adres: DeBloesem@manager.nl en telefoon nummer: 06-98764456.
Komt u samen niet tot een oplossing of is u klacht van dusdanige aard en omvang dat u deze niet wilt bespreken met de manager? Dan kun je een formele klacht indienen. Dit kan via het e-mail adres: klachtenformeleel@DeBloesem.nl. Mocht de interne behandeling van de klacht niet leiden tot een bevredigende oplossing dan kan u richten tot Klachtloket Kinderopvang.
U kan ook een anonieme klacht indienen via een brief, die brief kunt u naar onderstaande adres sturen:
Kinderopvang De Bloesem
De Bloesemstraat 346
1087BG Groningen
U kunt ook altijd telefonisch contact opnemen met het algemene nummer: 06-56670980
Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.